Pro ty, kteří požadují absolutně nejlepší výkon, přichází podvozek ST XTA. Plné jízdní chování vašeho vozu lze upravit pomocí technologie tlumičů KW spolu s nastavitelným hliníkovým uniball horním uložením pro jemné doladění odklonu jen otočením.
Základní vlastnosti ST XTA:
Sportovní podvozky ST XTA jsou vybaveny technologií tlumení KW, která umožňuje, aby bylo odpružení v závislosti na jízdních podmínkách provedeno buď tužší nebo měkčí. Toto nastavení tlumení se provádí na horním konci chromované pístní tyče, což umožňuje téměř okamžitou změnu nastavení. Pokud se zvýší síla při odskoku, vůz bude řídit s ještě větší stabilitou stopy a dalším snížením otáčení karoserie. Pokud se síla odrazu sníží, bude se vozidlo cítit pohodlněji, když bude v pohybu. Pro zvýšení výkonu je model ST XTA vybaven hliníkovým nastavitelným horním úchytem, který umožňuje nastavení odklonu a kolečka v závislosti na vašich řidičských potřebách nebo nastavení vozidla.
Stejně jako u všech podvozků ST se nastavení snížení provádí pomocí průběžného závitu na pozinkované vzpěře. To dokonce umožňuje provést spouštění, i když je sada nainstalována otočením pružinové desky výš nebo dolů! POZNÁMKA: Snížení každého vozidla se u podvozků ST XTA výrazně liší podle typu konstrukce. Například starší vozidla, jako je Honda Civic (EJ9), lze pomocí podvozků ST XTA snížit o 40–75 mm, zatímco novější modely, jako je Audi S3 (8P), lze snížit o 10–40 mm, protože tování nastavení jsou mnohem nižší.
KW Engineering: Exkluzivně pro zavěšení ST
Vysoce kvalitní podvozek ST XTA je založen na principu tlumení dvou trubek s nízkým třením v kombinaci s pouzdry klapek odolnými vůči tlaku. Vyrobeno přímo ve společnosti KW, monoblokové vedení a těsnicí balíček snižuje tření tlumiče i ochranu
Značka: | Volkswagen |
Model: | Bora |
Provedení: | ST XTA galvanized steel (adjustable damping with top mounts) |
Rok výroby od: | 10/1998 |
Snížení přední nápravy: | 35-65 |
Snížení zadní nápravy: | 35-65 |
Nastavení přední nápravy: | Závit |
Nastavení zadní nápravy: | Závit |
Nastavení tvrdosti: | Ano (Rebound damping) |
Zatížení přední nápravy: | -1020 |
Zatížení zadní nápravy: | -1080 |
Provedení: | ST XTA |
Obsah balení: | Set FA coilover struts incl. top mounts, RA springs with height adjustment + dampers |
Produkt: | Coilover kit |
Délka balení: | 76 |
Šířka balení: | 46 |
Výška balení: | 15 |
Hmotnost balení: | 20,3 |
Kategorie produktu: | Coilover kits |
Snížení: | Maximum lowering |
Nastavení: | Sport |
Technická poznámka: | 42=In combination with orginal wheels and tyres, wheelspacers might be necessary - 91=We recommend a special anti roll bar kit (part no. 680 50 008) for models with a drive shaft diameter of min. 50mm. This is for improving the clearance of the right hand side drive shaft. Because of car specific differences a clearance is not always given - 121=Please replace the anti-sway bar kit on max. tested lowering. This is for enough clearance of the right drive shaft. Anti-sway bar kit for cars without |
Značka vozu: | VW |
Model vozu: | BORA Variant (1J6) (05/1999-05/2005) |
Typ: | 1J6 |
Motorizace: | 1.4 16V, 1.6, 1.6 16V, 1.6 FSI, 1.8 T, 1.9 TDI, 2.0, 2.3 V5, 2.8 VR6 |
Karoserie: | Kombi |
Palivo: | Nafta, Benzín |
Výkon (kw): | 55, 66, 74, 75, 77, 81, 85, 96, 110, 125, 127, 128, 132, 150 |
Obsah motoru (ccm): | 1390, 1595, 1598, 1781, 1896, 1984, 2324, 2792 |
Počet válců: | 4, 6, 5 |
Typ pohonu: | Přední |