Sportovní podvozky KW Clubsport využívají nekompromisní přenos technologií ze světa motoristického sportu ke sledování jízdy ve dne / na ulici.
Pouliční legální výkon závodní dráhy KW Clubsport poskytuje špičkovou technologii motoristického sportu pro nejsportovnější silniční vozidla s nastavením sportovních pneumatik pro použití na závodní dráze a silnici. KW Clubsport byl vyvinut speciálně pro zákazníky, kteří chtějí použít své silniční vozidlo na závodní dráze, například na turistických jízdách, kurzech sportovních řidičů nebo jiných sportovních akcích na dráze a potřebují, aby bylo legální na ulici, aby mohli řídit své auto veřejné komunikace. Nastavení bylo speciálně navrženo pro Nordschleife a použití sportovních pneumatik. Možnosti výškového nastavení umožňují přizpůsobení zatížení kol. Výše uvedené možnosti nastavení v kombinaci s samostatně nastavitelnou technologií tlumení pro fázi komprese a odskoku (technologie TVR-A a TVC-A) umožňují přizpůsobené nastavení odpovídající hmotnosti vozidla, vlastnostem pneumatiky, různým podmínkám na silnici a jízdním podmínkám.
Základní nastavení 2-way podvozku KW Clubsport, které je dokonale přizpůsobeno Nordschleife, vám umožňuje individuálně přizpůsobit vaše sportovní auto požadovanému nastavení pouliční pneumatiky díky četným možnostem nastavení. Samostatně nastavitelné tlumiče s odskokem a kompresním stupněm s technologií „TVR-A“ a „TVC-A“ umožňují rozsáhlé nastavení tlumičů. Je tedy snadné přímo ovlivnit chování řízení, směrovou stabilitu, přilnavost pneumatik a jízdní vlastnosti pro bezpečnou ovladatelnost na hranici jízdní dynamiky. V závislosti na typu vozidla jsou dvoucestné podvozky KW Clubsport dodávány s hliníkovými unibal horními úchyty.
Dvoustupňová patentovaná technologie „TVR-A“ umožňuje, aby malý objem protékal nastavitelným kónickým nízkootáčkovým obtokem v případě pomalé rychlosti klapky, zatímco v případě vyšších rychlostí pístu se otevírá hlavní odskokový ventil pro velké objemové toky. To poskytuje velké zlepšení, pokud jde o jízdní komfort, aniž by to ovlivnilo vysokou rychlost v rozsahu relevantním pro bezpečnost. K dispozici je 16 přesných kliknutí pro jednotlivá nastavení, takže si můžete vybrat mezi větším komfortem nebo větším ovládáním těla.
Pomocí 12 přesných poloh může nastavitelný ventil kompresního stupně (technologie „TVC-A“) zvětšit nebo zmenšit průřez nízkootáčkového ventilu tak, aby bylo dosaženo více či méně tlumení kompresního stupně. Současně se v případě náhlých vysokých otáček pístu předepnutý pružinový jehlový ventil a předepnutý pružinový hlavní ventil otevírají do svého maximálního průřezu ventilu, aby se svými charakteristikami odfukování zabránilo nežádoucímu postupnému zvyšování síly v vysokorychlostní rozsah. To umožňuje lepší vyztužení karoserie vozidla a současně při vysokém zrychlení kol nabízí větší pohodlí než u konvenční technologie ventilů. Nastavení tlumiče kompresního stupně je vždy dodáváno v kombinaci se samostatným nastavením stupně odrazu, protože pouze nezávislé nastavení 2cestného tlumiče umožňuje skutečnou optimalizaci výkonu
Značka: | Alpine |
Model: | A110 II |
Provedení: | Clubsport 2-way |
Rok výroby od: | 09/2017 |
Nastavení přední nápravy: | Závit |
Nastavení zadní nápravy: | Závit |
Nastavení tvrdosti: | Ano (rebound and compression damping) |
Zatížení přední nápravy: | -654 |
Zatížení zadní nápravy: | -827 |
Provedení: | Clubsport 2-way |
Obsah balení: | Set FA + RA coilover struts |
Produkt: | Coilover kit |
Kategorie produktu: | Coilover kits |
Snížení: | Maximum lowering |
Nastavení: | Sport|Clubsport|Racetrack |
Technická poznámka: | 1=Height adjustable on the front and rear axles (threaded strut housings) - 67=Dampers are adjusted by easily operating adjustment wheels. Rebound is only adjustable if the top of the piston rod is accessible. This will depend on the vehicle construction. |
Značka vozu: | ALPINE |
Model vozu: | A110 II (12/2017-) |
Typ: | all |
Motorizace: | 1.8 |
Karoserie: | Coupe |
Palivo: | Benzín |
Výkon (kw): | 185 |
Obsah motoru (ccm): | 1798 |
Počet válců: | 4 |
Typ pohonu: | Zadní |