Základní nastavení podvozku KW Clubsport s 3-pásmovým odpružením, které bylo vyvinuto v mnoha zkušebních jízdách a měřicích jízdách na Nordschleife a zkušebním stanovišti dynamiky jízdy KW 7-post, lze dále přizpůsobit kliknutím na kolo zatížení, hmotnost vozidla a změněná tuhost karoserie díky šroubované kleci, svařované bezpečnostní komoře nebo vzpěře tlumiče..
Podobně jako závodní odpružení KW Competition používané v mezinárodním motoristickém sportu umožňuje sada 3-cestného podvozku KW Clubsport jemně doladit tlumení komprese samostatně v nízkých a vysokých rychlostech. Nastavení kliknutí technologií „TVCLH-A“ se provádí přímo na expanzní nádrži. Úroveň nízké rychlosti komprese můžete ručně změnit šesti přesnými kliknutími na fialově zbarveném nastavovacím kolečku. Se zlatým nastavovacím knoflíkem dole můžete individuálně ovlivnit změnu nastavení vysokorychlostní komprese pro váš trackday pomocí 14 přesných poloh z doporučeného základního nastavení. Bez ohledu na to je stále k dispozici 16 poloh, které znatelně upraví tlumení odskoku pomocí technologie „TVR-A“. Pokud byste chtěli upravit třípásmový podvozek KW Clubsport, který je k dispozici se zprávou o technické součásti, pohodlnější pro vaši cestu po dálnici na Nordschleife nebo jinou závodní dráhu, jednoduše snižte síly odskoku pomocí tlumení odskoku. Pro KW Clubsport je třícestná použitá závodní technologie mnohonásobného vítěze ADAC Zurich 24h Race Nürburgring stále podporována hliníkovými unibal horními úchyty.
Dvoustupňová patentovaná technologie „TVR-A“ umožňuje, aby malý objem protékal nastavitelným kónickým nízkootáčkovým obtokem v případě pomalé rychlosti klapky, zatímco v případě vyšších rychlostí pístu se otevírá hlavní odskokový ventil pro velké objemové toky. To poskytuje velké zlepšení, pokud jde o jízdní komfort, aniž by to ovlivnilo vysokou rychlost v rozsahu relevantním pro bezpečnost. K dispozici je 16 přesných kliknutí pro jednotlivá nastavení, takže si můžete vybrat mezi větším komfortem nebo větším ovládáním těla.
Pomocí 12 přesných poloh může nastavitelný ventil kompresního stupně (technologie „TVC-A“) zvětšit nebo zmenšit průřez nízkootáčkového ventilu tak, aby bylo dosaženo více či méně tlumení kompresního stupně. Současně se v případě náhlých vysokých otáček pístu předepnutý pružinový jehlový ventil a předepnutý pružinový hlavní ventil otevírají do svého maximálního průřezu ventilu, aby se svými charakteristikami odfukování zabránilo nežádoucímu postupnému zvyšování síly v vysokorychlostní rozsah. To umožňuje lepší vyztužení karoserie vozidla a současně při vysokém zrychlení kol nabízí větší pohodlí než u konvenční technologie ventilů. Nastavení tlumiče kompresního stupně je vždy dodáváno v kombinaci se samostatným nastavením stupně odrazu, protože pouze nezávislé nastavení 3-cestného tlumiče umožňuje skutečnou optimalizaci výkonu
Značka: | BMW |
Model: | 1 řada F20 |
Provedení: | Clubsport 3-way incl. top mounts |
Rok výroby od: | 01/2015 |
Nastavení přední nápravy: | Závit |
Nastavení zadní nápravy: | Závit |
Nastavení tvrdosti: | Ano (rebound and compression damping) |
Zatížení přední nápravy: | -1090, 921-1090 |
Zatížení zadní nápravy: | -1230 |
Provedení: | Clubsport 3-way |
Obsah balení: | Set FA coilover struts incl. top mounts, RA springs with height adjustment + dampers |
Produkt: | Coilover kit |
Kategorie produktu: | Coilover kits |
Snížení: | Maximum lowering |
Nastavení: | Sport|Clubsport|Racetrack |
Důležitá poznámka 2: | For cars without electronic damper control |
Technická poznámka: | 2=Height adjustable front and rear axles (front axle threaded strut housings, rear axle adjustable springs + dampers) - 62=Not for cars with electronic damping - 67=Dampers are adjusted by easily operating adjustment wheels. Rebound is only adjustable if the top of the piston rod is accessible. This will depend on the vehicle construction. - 97=Clubsport coilover with top mount: only with front axle top mount available - 402=Only for cars with 5-hole connection to front axle top mount - 6=When u |
Značka vozu: | BMW |
Model vozu: | 1 (F20) (11/2010-) |
Typ: | F20 |
Motorizace: | 114 d, 114 i, 116 d, 116 i, 118 d, 118 i, 120 d, 120 i, 125 d, 125 i, M 135 i, M 140 i |
Karoserie: | Hatchback |
Palivo: | Nafta, Benzín |
Výkon (kw): | 70, 75, 80, 85, 100, 105, 110, 120, 125, 130, 135, 140, 147, 155, 160, 165, 175, 235, 240, 250 |
Obsah motoru (ccm): | 1496, 1499, 1598, 1995, 1997, 1998, 2979, 2998 |
Počet válců: | 4, 6, 3 |
Typ pohonu: | Zadní |